Heeft u vragen over SEOreview? Hier vindt u de meest gestelde vragen over de meeste uitgebreide SEO tool in Nederland.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op via ons gratis supportadres support@seoreview.nl en u ontvangt binnen 1 werkdag reactie!

Ontvangt u liever telefonisch support of wilt u graag direct antwoord op uw brandende vraag? Dan kunt u bellen naar 0900 1781 (80 cent per minuut).

SEOreview pakketten

U kunt uw project in principe twee keer scannen per maand. U kunt voor de verschillende tools en/of het gehele project één scan inplannen, zodat deze op vaste momenten één keer per maand loopt. Daarnaast kunt u handmatig ook nog een keer scans uitvoeren.
Het aantal op te vragen rapporten is voor de Positie Controle tool en de Backlink Kwaliteit Check gelimiteerd. U kunt binnen ieder SEOreview abonnement twee scans per maand uitvoeren. Een scan kunt u inplannen. Deze genereert dan op een vast moment per maand een rapport. Daarnaast kunt zelf nog handmatig een rapport opvragen. Wanneer u het scanlimiet heeft bereikt, zult u moeten wachten tot de volgende periode.
De projectlimieten zijn per SEOreview abonnement vastgesteld. Indien u behoefte heeft aan meer scans, meer keywords of meer backlinks dan kunt u te allen tijde uw SEOreview abonnement upgraden.
U kunt in totaal 50.000 pagina’s toevoegen als landingspagina aan de SEO Analyse tool. Dit aantal is niet afhankelijk van het gekozen SEOreview abonnement.
Het aantal zoekwoordposities dat u kunt checken is afhankelijk van het door u gekozen SEOreview abonnement. Het aantal te tracken keywords varieert van 25 tot 1000 keywords.

Tools binnen SEOreview

De basis van al uw SEO werkzaamheden is een zoekwoordenonderzoek. Met dit onderzoek brengt u het zoekgedrag van uw doelgroep in kaart. Zo weet u precies voor welke woorden u gevonden moet worden en waarvoor u dus uw categorieën, producten of diensten moet optimaliseren. Het is immers zonde om voor de verkeerde zoektermen te optimaliseren. Hoe u zelf een product of dienst noemt kan soms afwijken van hoe uw doelgroep hiernaar zoekt. Ook zit er vaak verschil in zoekvolume voor zoektermen in het enkelvoud of in het meervoud. Onder de tool Trefwoorden Onderzoek vindt u alles wat u nodig heeft om dit zoekwoordenonderzoek uit te voeren. Via Krijg Suggesties kunt u zoektermen vinden die interessant kunnen zijn. U kunt zelf een aantal suggesties intypen en u ziet direct hoeveel zoekvolume deze termen hebben, maar ook welke zoektermen nog meer interessant kunnen zijn. Onderzoek zo het zoekgedrag voor uw aanbod aan diensten of producten.

Heeft u nodig bij het Trefwoordenonderzoek? Bel dan SEO on Demand op 0900 1781 (€0,80/minuut).

Jazeker. Om deze lokale zoekresultaten te activeren, open de Trefwoorden Onderzoek tool en klik op de button ‘Instellingen’ rechtsboven op de pagina. Zorg ervoor dat in de tab ‘Kolommen’ de optie ‘Lokale zoekopdrachten’ is aangevinkt. Ga verder naar de ‘Lokale zoekopdrachten’ tab. Hier kunt u de locatie en taal selecteren.
KEI staat voor ‘Keyword Effectiveness Index’. De formule geeft een idee hoe effectief een specifiek zoekwoord kan zijn wanneer deze wordt gebruikt om een pagina te optimaliseren. De formule voor KEI is:

KEI formule

GS staat hier voor het aantal globale maandelijkse zoekvolume en BC staat voor ‘Bid Competition’ -ofwel concurrentie- binnen Google AdWords. Hoe hoger de KEI ratio is, hoe populairder het zoekwoord is (veel zoekvolume) en hoe lager de concurrentie is (minder bieders in AdWords). Zoektermen met een hogere KEI zijn interessant om te gebruiken voor SEO, tenzij deze zoektermen niet relevant genoeg zijn en/of ook niet zullen converteren.

De KEI wordt als volgende beoordeeld:
fair: 0 – 4.99
moderate: 5 – 9.99
good: 10 -19.99
excellent: 20+

Met de tool Bespioneer uw concurrenten onder Trefwoorden Onderzoek kunt u de specifieke pagina’s van concurrenten analyseren. Door de specifieke pagina die gerelateerd is aan uw aanbod in te voeren, ziet u direct welke zoektermen voor u ook erg interessant zijn. Zo vindt u soms interessante aanvullingen op uw zoekwoordenonderzoek!
Interne links kunnen op meerdere manieren bijdragen aan SEO. Door gebruik te maken van een goede interne linkstructuur, ook wel interne linkbuilding genoemd, geeft u de structuur binnen uw website duidelijk weer aan Google. Het kan Google helpen bij het crawlen van uw site. Bij webshops zult u ook veel interne links tegenkomen die terug te leiden zijn naar de categorieën (deze komen immers op iedere pagina voor) en termen zoals ‘Winkelwagen’ of ‘Verlanglijstje’ die ook op iedere pagina voorkomen. Dit is natuurlijk heel logisch. Heeft u echter te veel interne links, dan kan dat de zoekmachineoptimalisatie in sommige gevallen wel lastiger maken. Er staan dan te veel zaken op één pagina die de focus op uw belangrijkste zoekterm (de term waarvoor u de pagina wilt optimaliseren) vervagen. Probeer dus waar mogelijk irrelevante interne links te voorkomen.
Met de Technisch Controle tool kunt u uw website op technisch vlak analyseren. Denk hierbij aan gebroken links of een trage laadtijd. Niet alleen on-site SEO zoals copywriting is belangrijk. Het is ook belangrijk om uw website technisch gezien ook SEO-vriendelijk in te richten. Zorg er bijvoorbeeld voor dat er zo min mogelijk 404-pagina’s zijn en zo min mogelijk gebroken links. Dit zorgt er tevens ook voor dat de site gebruiksvriendelijker is. Het is ook goed om uw website op snelheid te controleren. Een snellere website is niet alleen gebruiksvriendelijker, Google hecht hier ook waarde aan. Met behulp van SEOreview ziet u ook direct waar er eventuele problemen met laadtijd zitten en hoe u dit kunt verbeteren.
Het On-Site Problemen Overzicht laat u alles weten met betrekking tot on-site SEO. De tool scant alle pagina’s op onder andere titels, omschrijvingen en inhoud. Zo weet u direct of er ergens sprake is van duplicate content, of u ergens te lange paginatitels heeft of dat u ergens misschien een meta description bent vergeten. U ziet ook direct of u goed gebruik heeft gemaakt van de H1, of er een sitemap is en of er sprake is van onjuiste redirects.

Wilt u naar aanleiding van de resultaten in het On-Site Problemen Overzicht meer weten? Neem dan contact op met SEO on Demand, de eerste en enige SEO helpdesk. U kunt bellen naar 0900 1781 (€0,80/minuut).

Binnen de SEO Analyse tool vindt u ook hulpmiddelen om uw landingspagina’s te analyseren en te optimaliseren. Wanneer u naar Landingspagina Overzicht gaat, kunt u via de instellingen (rechtsboven) landingspagina’s toevoegen. Voeg hier de afzonderlijke pagina’s in die u wilt analyseren. U kunt maximaal 50.000 landingspagina’s toevoegen. Het is belangrijk om na te denken voor welke zoekterm de desbetreffende pagina geoptimaliseerd moet worden. Dit heeft u wellicht met het zoekwoordenonderzoek al kunnen vinden. Deze zoekterm(en) voegt u toe aan de landingspagina. Wanneer u geen zoekterm(en) koppelt aan een landingspagina kan SEOreview niet bepalen of de landingspagina goed genoeg is geoptimaliseerd voor deze zoekterm(en).

Wilt u hulp bij het optimaliseren van uw landingspagina’s? Of wilt u SEO copywriting uitbesteden? Neem dan contact op met SEO on Demand via 0900 1781 (€0,80/minuut).

In SEOreview vindt u onder de SEO Analyse tool ook ‘Pagina Snelheid’. Hierbij analyseert SEOreview de snelheid van het domein. Een snelle website of webshop is belangrijk. Het is niet alleen belangrijk voor de gebruikerservaring, want ook Google kan snelle sites waarderen. Het is daarom aan te raden om ook uw sitesnelheid te analyseren en waar mogelijk te verbeteren. Zo biedt u niet alleen uw bezoekers een gebruiksvriendelijke website, maar maakt u uw website ook SEO-vriendelijker.
Meerdere zoekmachines, waaronder Google, hechten veel waarde aan mobielvriendelijke websites en webshops. Er komt momenteel steeds meer verkeer vanaf mobiele apparatuur (mobiele telefoons en tablets). Het is daarom belangrijk om deze mobiele bezoekers de best mogelijke gebruikerservaring te bieden. Daarom is het belangrijk om een mobiele versie van uw website of webshop te tonen op mobiele apparatuur. Dit kan met een mobiel subdomein (m.uwsite.nl) of door uw huidige website of webshop responsive te maken. Responsive houdt in dat uw website of webshop zich schaalt aan het formaat van het scherm van het mobiele apparaat. Google zelf geeft bij mobiele zoekopdrachten de voorkeur aan mobielvriendelijke sites. Deze worden aangeduid met een label. Of uw website of webshop mobielvriendelijk is kunt u zien in SEOreview onder SEO Analyse > Mobiele Optimalisatie. Deze tool geeft tevens tips om uw website nog beter te optimaliseren voor mobiele apparatuur!
Het is met SEOreview mogelijk om een sitemap op te sturen naar Google en Bing. Indien u nog geen XML sitemap heeft, kunt u deze met SEOreview ook genereren. Waarom is het hebben van een XML sitemap en het verzenden van deze sitemap naar zoekmachines belangrijk? Wanneer u uw sitemap deelt met zoekmachines helpt u deze zoekmachines om al uw pagina’s te vinden en – nog belangrijker – te indexeren. Een sitemap helpt de zoekmachinecrawlers. Uw sitemap wordt verstuurd naar het Google Search Console en eventueel de Bing Webmaster Tools.
Ziet u toxic verwijzingen in het rapport, check dan eerst of deze verwijzingen wel écht vanaf spamwebsites komen. Soms komt het voor dat een verwijzing als toxic wordt aangemerkt, terwijl het een verwijzing is van een kwalitatief goede website. In dat geval is er gewoon sprake van een verwijzing vanaf een pagina met veel andere links. U kunt dan eventueel de webmaster benaderen met de vraag of het aantal links per pagina kan worden verspreid, zodat het niet zo druk met verwijzingen is op één dezelfde pagina. Wanneer een link inderdaad echt toxic is, dan kunt u deze direct rapporteren aan Google zodat deze wordt genegeerd door de zoekmachines wanneer uw backlinkprofiel wordt geanalyseerd. Om links te rapporteren gaat u naar Backlink Kwaliteit Check > Giftige links. Selecteer de giftige links en klik op ‘Rapporteer de geselecteerde links naar Google’ bovenaan. Volg de instructies en sluit de schadelijke links direct uit.
Wanneer u aan de slag gaat met linkbuilding dan is het vaak slim om uw concurrenten eerst goed te analyseren. Hoe zit hun backlinkprofiel in elkaar? Maken zij gebruik van social media, blogartikelen, startpagina’s? Waar staan deze concurrenten allemaal vermeld? Met de tool Concurrenten Backlink Spion kunt u dit allemaal inzien. Voor maximaal vier concurrenten wordt er een overzicht gegenereerd van alle pagina’s waarop deze concurrenten te vinden zijn. U ziet ook in een oogopslag waar uw concurrenten wél staan en u niet. Dat zijn interessante kansen! Het is met deze tool ook mogelijk om de resultaten de exporteren. Dit kan soms handiger werken. Door de gegevens te analyseren kunt u de kansen toetsen op haalbaarheid en relevantie en op deze manier prioriteiten stellen binnen uw linkbuildingwerkzaamheden.

Heeft u hulp nodig bij linkbuilding of wilt u linkbuilding liever uitbesteden? Bel dan de SEO helpdesk! SEO on Demand is te bereiken op 0900 1781 (€0,80/minuut).

Dit is helaas niet mogelijk. Er is geen optie om een zoekmachine of directory handmatig toe te voegen.
De Web Buzz Monitor helpt u met het vinden van interessante conversaties en discussies op fora en blogs waar uw zoektermen worden genoemd, zodat u daar direct op in kunt haken. Om de tool in te richten, gaat u naar Web Buzz monitoren (onder Sociale Waarden) > Instellingen. Hier kunt u alle relevante zoektermen invoeren. Probeer niet te breed te denken om te voorkomen dat u oninteressante suggesties krijgt. Bijvoorbeeld: selecteer ‘dagje uit nederland’ in plaats van ‘dagje uit’ wanneer u niet geïnteresseerd bent in Belgische resultaten. Wanneer u op Opslaan klikt zal de tool Google doorspitten op zoek naar blogs en fora waar de ingevoerde zoektermen worden genoemd. U zult versteld staan van vele interessante mogelijkheden om nieuwe backlinks te verkrijgen, uw naamsbekendheid te vergroten en om nieuwe klanten binnen te halen.
Binnen de sectie Sociale Waarden kunt u SEOreview aan verschillende sociale media accounts koppelen. Wanneer u onder Sociale Betrokkenheid op ‘Instellingen’ rechtsboven klikt openen de instellingen voor de Sociale Waarden. Onder kolommen kunt u verschillende sociale media selecteren, namelijk: Facebook, Google+, LinkedIn en Pinterest. Wanneer u al deze sociale media selecteert ziet u voor al deze media interessante statistieken, zoals het aantal shares en het aantal verwijzingen.
De tool Facebook Insights kunt u koppelen aan uw Facebook bedrijfspagina. U ziet vanaf dan interessante statistieken met betrekking tot uw Facebook bedrijfspagina. Zo komt u meer te weten over uw Facebook fans en krijgt u inzicht in populaire onderwerpen en posts. Ook leest u meer over de engagement op uw pagina. Met deze tool kunt u via Instellingen tevens maximaal vijf concurrerende pagina’s invoeren. Zo kunt u deze concurrenten goed in de gaten houden!
Wilt u de posities weten van uw meest belangrijke zoektermen? Dat kan met de Positie Controle tool! Wanneer u naar de tool samenvatting gaat en rechtsboven op Instellingen klikt, kunt u hier zoektermen toevoegen. Dit kunnen zoektermen zijn die u al in uw Trefwoorden Mandje heeft geplaatst naar aanleiding van het zoekwoordenonderzoek of zoektermen die u aan uw landingspagina heeft gekoppeld. Ook kunt u hier handmatig zelf termen invoeren. Het aantal zoektermen dat u kunt invoeren is afhankelijk van het door u gekozen SEOreview pakket.
Binnen de Positie Controle tool vindt u meerdere mogelijkheden om de posities van uw concurrentie te analyseren. U kunt maximaal vier concurrenten toevoegen. Zo kunt u onder andere de posities per trefwoord analyseren en de posities per zoekmachine. De tool maakt tevens direct een verlijking met uw eigen posities. Zo kunt u heel goed zien waar u goed scoort, maar ook waar uw concurrenten nog beter scoren. U weet direct waar er nog werk aan de winkel is!
Wanneer u de tool Positie Controle opent ziet u linksboven in de donkere navigatiebalk de datum van de laatste scan. Wanneer u hierop klikt opent er een kalender. Navigeer naar de gewenste datum om de scanresultaten van dat moment te bekijken. Indien er geen scan is uitgevoerd in die periode, zijn deze datums grijs.
Bij het opzetten van uw account voor het eerste project doorloopt u een aantal stappen. In een van de stappen kunt u het project aan uw Google Analytics account koppelen. Heeft u deze stap overgeslagen of om een andere reden niet (goed) afgerond, dan kunt u deze koppeling later alsnog instellen. Dit kunt u doen door naar de Web Analytics tool te gaan. Deze tool staat in de Marketing Analytics sectie. Klik op de ‘Autoriseer een nieuw Google Account’-button en selecteer het juiste profiel (weergave) in de lijst. Klik op doorgaan en de koppeling staat ingesteld.
Hoe lang het duurt voordat een scan is voltooid is afhankelijk van de rapporten die u opvraagt. De scans voor bijvoorbeeld de Positie Controle en de Backlink Kwaliteit Check zijn relatief snel voltooid. Grotere scans, zoals de Technische Controle of het On-Site Problemen Overzicht kunnen langer duren. Daarnaast is de benodigde tijd ook afhankelijk van de hoeveelheid pagina’s die moeten worden gescand. Een kleinere website is sneller gescand dan een website met vele categorieën en producten. In principe heeft het opvragen van rapporten geen invloed op de snelheid van uw website of webshop. Ondervindt u wel een vertraging? Dan is het aan te raden om de scaninstellingen aan te passen. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld bij de Technische Controle op ‘Instellingen’ rechtsboven te klikken. Wanneer u hier het aantal gelijktijdige opdrachten verlaagt, zal de invloed op de snelheid van de website kleiner worden.

SEOreview accountinstellingen

U kunt gebruikers toevoegen aan uw project. Zo kunt u uw project delen met uw collega’s of andere belanghebbenden. U kunt gebruikers toevoegen door rechtsboven op het icoontje met de twee poppetjes te klikken (‘Gebruikers’). Klik op Gebruiker toevoegen en vul hier het e-mailadres in van de gebruiker die u wilt toevoegen. U kunt ook een wachtwoord invoeren en een mail met de inloggegevens versturen naar de nieuwe gebruiker. Het is belangrijk om de nieuwe gebruiker ook nog toe te voegen aan uw project. Wanneer u dit niet doet zal de nieuwe gebruiker niet kunnen inloggen in SEOreview.

Heeft u hulp nodig? U kunt bellen naar 0900 1781 (€0,80/minuut) of mailen naar support@seoreview.nl.

Via uw accountinstellingen kunt u uw gegevens wijzigen. U kunt hier uw e-mailadres en uw wachtwoord wijzigen. Ook is het mogelijk om hier de tijdzone aan te passen. U vindt uw accountinstellingen rechtsboven door op het streepjesicoon te klikken.

Vragen over uw SEOreview abonnement

Via de website www.seoreview.nl kunt u heel gemakkelijk het geschikte SEOreview pakket kiezen. Kies uw gewenste pakket, vul uw gegevens in en wij maken door middel van de ingevoerde gegevens een account voor u op. U ontvangt van ons maandelijks een factuur voor het afgenomen pakket.
Wanneer uw abonnement is stopgezet kunt u geen gebruik meer maken van SEOreview. U kunt niet meer inloggen in uw SEOreview account op zowel www.seoreview.nl als my.seoreview.nl. Dit betekent dat u vanaf de stopzetting van uw abonnement uw project niet meer kunt inzien. Het is daarom aan te raden om voor de einddatum van uw abonnement eventueel exports te maken van de huidige statistieken.
U kunt te allen tijde uw SEO abonnement up- of downgraden. Wanneer u dit wilt, kunt u dit laten weten door te mailen naar support@seoreview.nl. Laat ons weten met welk abonnement u verder wilt en het wordt direct voor u aangepast.
U kunt uw SEOreview abonnement stopzetten door middel van een schriftelijke aanvraag. Deze kunt u sturen naar support@seoreview.nl. Opzeggen geschiedt met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Heeft u vragen over het opzeggen van uw SEOreview abonnement? Mail dan naar support@seoreview.nl of bel naar 0900 1781 (€0,80/minuut).
Heeft u vragen over uw SEOreview abonnement? Dan kunt u gebruikmaken van onze gratis support via support@seoreview.nl. Voor urgente vragen kunt u bellen naar 0900 1781 (€0,80/minuut).
Indien u problemen ondervindt met SEOreview dan kunt u gebruikmaken van onze gratis support via support@seoreview.nl. Onze specialisten zullen u binnen 1 werkdag voorzien van een antwoord.

Vragen over zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Met SEOreview bent u al een heel eind op weg om zelf uw website te optimaliseren voor zoekmachines. Mocht u echter meer hulp nodig hebben bij het SEO-traject, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de SEO on Demand helpdesk op 0900 1781 (€0,80/minuut).
Linkbuilding is nog steeds een van de belangrijkste factoren voor een goede vindbaarheid in de organische zoekresultaten. De hoeveelheid verwijzingen en de kwaliteit van deze verwijzingen bepalen voor een groot deel de autoriteit van uw website in de ogen van zoekmachines. Een verbeterde autoriteit zorgt voor betere kansen op goede posities in de zoekresultaten. Er zijn veel verschillende manieren om linkbuilding uit te voeren. De tools onder Link Building kunnen u helpen.

Heeft u vragen over linkbuilding of besteedt u linkbuilding liever uit? Neem dan contact op met de SEO on Demand helpdesk op 0900 1781 (€0,80/minuut).

Een gedegen zoekwoordenonderzoek is de basis voor een goede vindbaarheid in de organische zoekresultaten. Met een zoekwoordenonderzoek krijgt u inzicht in het zoekgedrag van uw doelgroep. Dit kan u helpen bij het inrichten van uw website of webshop. De gevonden zoektermen kunt u gebruiken voor de optimalisatie van categorieën, productpagina’s, landingspagina’s en tags. Ook kunt u met een zoekwoordenonderzoek ideeën opdoen voor interessante blogartikelen. Met behulp van de tool Trefwoorden Onderzoek kunt u een zoekwoordenonderzoek uitvoeren.

Heeft u hulp nodig bij het zoekwoordenonderzoek of besteedt u een zoekwoordenonderzoek liever uit? Neem dan contact op met de SEO on Demand helpdesk via 0900 1781 (€0,80/minuut).

Duplicate content is een term die problemen aangeeft met dubbele inhoudt op uw domein. Denk hierbij aan twee of meer pagina’s met dezelfde paginatitel, meta description of teksten. Google houdt niet van duplicate content en vraagt om unieke content. Daarom wordt geadviseerd om zeker geen teksten van uw concurrenten een op een over te nemen. Investeer zelf tijd in het schrijven van unieke, goed leesbare teksten voor uw categorieën, producten of diensten.

Heeft u vragen over duplicate content of SEO copywriting? Neem dan contact op met SEO on Demand via 0900 1781 (€0,80/minuut).

Heeft u hulp nodig bij de optimalisatie van uw website? Onze specialisten helpen u graag! Neem contact op met de enige SEO helpdesk in Nederland: SEO on Demand. Voor €0,80 per minuut helpen de specialisten u bij al uw SEO vragen.
Heeft u moeite met het interpreteren van de verschillende statistieken in SEOreview? Dan kunt u contact opnemen met de SEO on Demand helpdesk. Dit is de eerste én enige SEO helpdesk in Nederland. De SEO experts helpen u graag verder. U komt in contact met de specialisten door te bellen naar 0900 1781 (€0,80/minuut).
Een SEO-vriendelijke tekst bestaat uit meerdere factoren. Deze factoren kunt u terugvinden onder SEO Analyse > Landingspagina SEO. Hier krijgt u een score voor de pagina’s die u heeft ingesteld. We adviseren wel om voldoende content te hebben. Dat betekent voldoende woorden (ongeveer 300). Ook is goed gebruik van de header-tags aan te raden, evenals interne linkbuilding. Het gebruik van afbeeldingen met geoptimaliseerde alt-tags en anchorteksten kan ook helpen.

Wilt u advies op het gebied van SEO copywriting? Bel de SEO on Demand helpdesk op 0900 1781 (€0,80/minuut).

De navigatie van uw webshop is erg belangrijk. Het gaat hier met name om de categoriebenamingen. Dit kan namelijk invloed hebben op uw URL-structuur. Een vloeiende URL-structuur (dus geen rare tekens, cijfers of dubbele termen) kan een positieve invloed hebben op uw organische resultaten. Uiteraard is dit slechts een onderdeel van SEO.

Wilt u graag advies over uw navigatie? Neem dan contact op met de SEO on Demand helpdesk via 0900 1781 (€0,80/minuut).

Een landingspagina is een pagina welke in veel gevallen niet in de navigatie van uw webshop of website voorkomt, maar wel op uw domein staat. Deze pagina’s zijn veelal geschreven met als doel om voor zoektermen die niet in de navigatie (kunnen) voorkomen ook een positie in de organische zoekresultaten te veroveren. Vaak zijn dit longtail zoektermen en zoektermen welke een alternatief zijn voor huidige categoriebenamingen, zoals meervoudsvormen. Met behulp van de tool Landingspagina Overzicht onder SEO Analyse kunt u uw pagina’s optimaliseren.

Wilt u meer weten over landingspagina’s of wilt u het schrijven van landingspagina’s uitbesteden? Neem dan contact op met SEO on Demand via 0900 1781 (€0,80/minuut).