SEO Analyse: Moet ik mijn website optimaliseren voor mobiel?

Meerdere zoekmachines, waaronder Google, hechten veel waarde aan mobielvriendelijke websites en webshops. Er komt momenteel steeds meer verkeer vanaf mobiele apparatuur (mobiele telefoons en tablets). Het is daarom belangrijk om deze mobiele bezoekers de best mogelijke gebruikerservaring te bieden. Daarom is het belangrijk om een mobiele versie van uw website of webshop te tonen op [...]

Door |2023-05-09T12:40:34+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

SEO Analyse: Waarom is de sitesnelheid belangrijk?

In SEOreview vindt u onder de SEO Analyse tool ook ‘Pagina Snelheid’. Hierbij analyseert SEOreview de snelheid van het domein. Een snelle website of webshop is belangrijk. Het is niet alleen belangrijk voor de gebruikerservaring, want ook Google kan snelle sites waarderen. Het is daarom aan te raden om ook uw sitesnelheid te analyseren en [...]

Door |2023-05-09T12:40:15+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

SEO Analyse: Hoe kan ik mijn landingspagina’s optimaliseren?

Binnen de SEO Analyse tool vindt u ook hulpmiddelen om uw landingspagina’s te analyseren en te optimaliseren. Wanneer u naar Landingspagina Overzicht gaat, kunt u via de instellingen (rechtsboven) landingspagina’s toevoegen. Voeg hier de afzonderlijke pagina’s in die u wilt analyseren. U kunt maximaal 50.000 landingspagina’s toevoegen. Het is belangrijk om na te denken voor [...]

Door |2023-05-09T12:39:32+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

Technische Controle: Waarom is dit belangrijk?

Met de Technisch Controle tool kunt u uw website op technisch vlak analyseren. Denk hierbij aan gebroken links of een trage laadtijd. Niet alleen on-site SEO zoals copywriting is belangrijk. Het is ook belangrijk om uw website technisch gezien ook SEO-vriendelijk in te richten. Zorg er bijvoorbeeld voor dat er zo min mogelijk 404-pagina’s zijn [...]

Door |2023-05-09T12:38:36+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

Interne link optimalisatie: Zijn veel interne links slecht voor mijn SEO?

Interne links kunnen op meerdere manieren bijdragen aan SEO. Door gebruik te maken van een goede interne linkstructuur, ook wel interne linkbuilding genoemd, geeft u de structuur binnen uw website duidelijk weer aan Google. Het kan Google helpen bij het crawlen van uw site. Bij webshops zult u ook veel interne links tegenkomen die terug [...]

Door |2023-05-09T12:38:15+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

Trefwoordenonderzoek: Wat is KEI en hoe weet ik welke KEI goed is?

KEI staat voor ‘Keyword Effectiveness Index’. De formule geeft een idee hoe effectief een specifiek zoekwoord kan zijn wanneer deze wordt gebruikt om een pagina te optimaliseren. De formule voor KEI is: GS staat hier voor het aantal globale maandelijkse zoekvolume en BC staat voor ‘Bid Competition’ -ofwel concurrentie- binnen Google AdWords. Hoe hoger de [...]

Door |2023-05-09T12:37:05+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties

Trefwoordenonderzoek: Is er data beschikbaar voor lokale maandelijkse zoekopdrachten?

Jazeker. Om deze lokale zoekresultaten te activeren, open de Trefwoorden Onderzoek tool en klik op de button ‘Instellingen’ rechtsboven op de pagina. Zorg ervoor dat in de tab ‘Kolommen’ de optie ‘Lokale zoekopdrachten’ is aangevinkt. Ga verder naar de ‘Lokale zoekopdrachten’ tab. Hier kunt u de locatie en taal selecteren.

Door |2023-05-09T12:36:35+00:00mei 9th, 2023||0 Reacties
Ga naar de bovenkant